torsdag 29. januar 2009

En utfordring og et par koselige awarder.

Denne morsomme fotoutfordringen fikk jeg fra Sylvi! Kjempekoselig. :o)

Utfordringa går ut på...
*Open the folder "my pictures".
*In the 6th folder, take the 6th picture and post it on your blog.
*Write something about the picture.
*Challenge 6 new people to join this challenge.
*Put a link in their blog to let them know they are challenged.


Jeg sender denne videre til:

* Kjersti

* Inger

Og alle de andre jeg skulle gi den til hadde fått denne. Har du allikevel ikke fått den, så kan du anse deg selv som utfordret. ;o)

Nina har gitt meg to koselige awarder i januar. Det er utrolig koselig. Tusen, tusen takk. Håper vi får mulighet til å treffes i 2009.







Den siste har følgende tekst:

The point is to pass it on to 7 other people. I have gained a lot of loving blogfriends, but here are some (of the so many) that continuosly support me with their kind and encouraging words, although they all have a very busy life too.

Ser at mange allerede har fått denne, men ta den veldig gjerne til deg når du først er innom her. Er alltid koselig med bloggbesøk.

Neste fredag skal jeg på scrappetreff. *sjokket* Har knapt nok rørt scrappesakene i det siste, men kanskje jeg klarer å få til noe når jeg sitter sammen med mange andre. Eller blir det skravling som vanlig? Uansett blir det moro å teste ut det nye trefflokalet til Papir i hjertet.

3 kommentarer:

inger synnøve sa...

hei
jeg har fått denne utfordringen tidligere i uka,så det er det samme bildet som ligger der enda.men tusen takk,husk gjerne på meg neste gang du har en utfordring:)
klem ifra inger synnøve

Nina sa...

Koselig at du blogger litt igjen, og vi får satse på treff i 2009 en gang...skal aldri gi opp, vet du ;)

Ane sa...

Hei Anette!

Savner deg, og savner LOer fra deg! Håper du snart legger ut en eller flere:)

Og, takk for koselige kommentarer! Jeg er så treg til å blogge, men jeg setter stor pris på både deg og kommentarer:D